Espansione di Landfill è Mondernization In Shenzhen

Shenzhen hè una di e numerose cità di a Cina in una strada di mudernizazione rapida. Micca inaspettatamente, a rapida crescita industriale è residenziale di a cità hà creatu numerosi sfide di qualità ambientale. L'Hong Hua Ling Landfill hè un pezzu unicu di u sviluppu di Shenzhen, perchè a discarica exemplifica micca solu e sfide di e pratiche passate di rifiuti di a cità, ma cumu u so futuru hè prutettu.

Hong Hua Ling hà operatu per anni, accettendu parechji tippi di flussi di rifiuti, cumprese i tipi di rifiuti cunsiderati più sensibili (per esempiu, rifiuti medichi). Per correggerà stu vechju approcciu, una espansione muderna hè stata chjamata.

U disignu di 140.000 m2 di espansione di a discarica hà permessu à u situ di gestisce quasi a mità di l'eliminazione di i rifiuti totali di l'area di Longgang di Shenzhen, cumprese l'accettazione di 1.600 tunnellate di rifiuti ogni ghjornu.

 

201808221138422798888

ESPANSIONE DI DISCARICA IN SHENZHEN

U sistema di rivestimentu di l'area allargata hè statu inizialmente cuncepitu cù una basa doppia, ma l'analisi geologica hà truvatu chì una capa di argilla esistente di 2.3m - 5.9m cù bassa permeabilità puderia agisce cum'è una barriera secundaria. U liner primariu, però, avia bisognu à esse una suluzione geosintetica d'alta qualità.

A geomembrana HDPE hè stata specificata, cù geomembrane di 1,5 mm è 2,0 mm di spessore scelti per l'usu in diverse zoni. L'ingegneri di u prughjettu anu utilizatu numerosi linee guida per piglià e so caratteristiche di materiale è e decisioni di spessore, cumprese a Linea CJ / T-234 nantu à u Polietilene d'Alta Densità (HDPE) per i discaricamenti è u Standard GB16889-2008 per u Controlu di a Polluzione nantu à u Situ di Landfill per i Rifiuti Solidi Municipali.

 

E geomembrane HDPE sò state utilizzate in tuttu u situ di espansione di a terraferma.

À a basa, un liner lisu hè statu sceltu mentre una geomembrana di superficia strutturata in rilievu hè stata scelta per e zone inclinate sopra a geomembrana di superfici strutturata coestrusa o spruzzata.

I vantaghji di a prestazione di attritu di l'interfaccia sò ia per via di a struttura è l'homogeneità di a superficia di a membrana. L'usu di sta geomembrana HDPE hà ancu furnitu i benefici operativi è di custruzzione chì a squadra di l'ingegneria di u disignu vulia: alta resistenza à u stress-crack, un altu Flussu di Melt Rate per attivà un forte rendimentu di saldatura, una resistenza chimica eccellente, etc.

A rete di drenaje hè stata aduprata cum'è a strata di rilevazione di perdite è cum'è una strata di drenaje sottu à l'agregatu. Questi strati di drenaje anu ancu una doppia funzione di prutezzione di a geomembrana HDPE da i danni di puntura potenziale. A prutezzione supplementaria hè stata furnita da una strata di geotessile robusta situata trà a geomembrana HDPE è a sottumessa di argilla spessa.

 

SFIDE UNIQUE

I travaglii di custruzzione in a discarica di Hong Hua Ling sò stati eseguiti in un calendariu assai strettu, per via di a pressione per l'area in rapida crescita per avè l'espansione massiva di discarica in opera u più prestu pussibule.

I travaglii iniziali sò stati realizati cù 50.000 m2 di geomembrana prima, dopu i 250.000 m2 restanti di geomembrane richieste sò stati aduprati dopu.

Questu hà creatu un puntu di prudenza induve e diverse formulazioni HDPE di u fabricatore anu da esse saldate inseme. L'accordu in u Melt Flow Rate era criticu, è l'analisi truvò chì i MFR di i materiali sò abbastanza simili per impediscenu chì i pannelli si rompenu. Inoltre, i testi di pressione di l'aria sò stati fatti nantu à i giunti di u pannellu per verificà a tenuta di saldatura.

Un'altra zona in quale l'imprenditore è u cunsultante anu da esse attenti à a metodulugia di custruzzione utilizata cù i pendii curvili. U budgetu era ristrettu, chì significava un cuntrollu strettu di i materiali. A squadra hà truvatu chì a custruzzione di a pendenza cù pannelli paralleli à a pendenza puderia salvà u materiale, cum'è alcuni di i rotuli chì sò stati tagliati puderanu esse utilizati à a curva, datu chì i pannelli sò stati tagliati in una larghezza più corta cù menu perdi in u tagliu. U svantaghju di stu approcciu era chì esigeva una saldatura più grande di u campu di i materiali, ma sti saldature eranu tutte monitorate è verificate da a squadra di custruzzione è CQA per assicurà a qualità di saldatura.

L'espansione di Hong Hua Ling Landfill furnisce una capacità totale di 2,080,000 tunnellate di almacenamentu di rifiuti.

 

Notizie da: https://www.geosynthetica.net/landfill-expansion-shenzhen-hdpe-geomembrane/


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2022